Известие

Collapse
No announcement yet.

Проблем с климатроника

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Проблем с климатроника

    Проблема ми е че като включа климатика ту ми духа студено ту топло. Заредена е с фреон системата е проверена и майстора който ми пълни фреона не можа да разбере каква е причината да духа топло
    Last edited by gigi; d.m.y г., 02:08.

  • #2
    Първоначално публикувано от bodolei Покажи съобщение
    problema mi e 4e akto vklu4a klimatika tu mi duha studeno tu mi duha toplo.zaredena e sas freon sistemata e proverena i maistora koito mi palni freona nemoje da razbere kakva e pri4inata da mi duga toplo
    Махни тая латиница щото ще ти се скарат !!! Така прави при недостиг на фреон дано е заредена качествено , че и 100 мг да липсват край с студа А може и да е от копчетата не знам как го включваш , но ако е с ECON от там е проблема !!!
    Alfa Romeo is a wonderful way of life!

    Comment


    • #3
      Като за начало, би било добре да споделиш марката и модела на колата. Ако съдим по раздела, в който пишеш, вероятно е Алфа 166. Наясно ли си с функциите на климатроника? Когато е активна функцията ECON духа топло. Обясни по-подробно кога духа топло и кога - студено.
      Alfa Romeo 166 2.4 JTD
      Блог за работа и кариера

      sigpic

      Comment


      • #4
        Лека поправка... при активиран ECON не е задължително да духа топло... просто чрез този бутон се изклучва компресора на климатика и се едно си спрял климатика ... въздуха е с температурата на външния
        Alfa Romeo 166 2.4jtd 136hp 2000г. - ex
        Opel Signum 1.9 CDTI 150hp 2006г.

        Comment


        • #5
          И при това положение в повечето случаи -
          Първоначално публикувано от Коки Покажи съобщение
          .... духа топло.
          безплатни обяви
          Моята 166

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от p3shku Покажи съобщение
            Лека поправка... при активиран ECON не е задължително да духа топло... просто чрез този бутон се изклучва компресора на климатика и се едно си спрял климатика ... въздуха е с температурата на външния
            Първоначално публикувано от ACEHOB Покажи съобщение
            И при това положение в повечето случаи -
            Щото е лято
            Alfa Romeo 166 2.4 JTD
            Блог за работа и кариера

            sigpic

            Comment


            • #7
              ами пускам климатика от стрелките,а и майстора ми каза че е напалнил системата и не е от това а от грешки в климатика спирам го от OFF.Имам я от 3-4 мес.и скоро почнах да пускам климата а сега лятото без клима е нещо ужасно

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от bodolei Покажи съобщение
                Проблема ми е че като включа климатика ту ми духа студено ту топло. Заредена е с фреон системата е проверена и майстора който ми пълни фреона не можа да разбере каква е причината да духа топло
                Най-вероятно е прецакан някой от датчиците на климатроника.Още по-вероятно е да е този на изпарителя.Трябва да му изровиш жиците и да го замериш.Ако е прецакан слагаш едно съпротивление на негово място(но трябва да провериш какво по схема) и всичко е ОК.

                Comment


                • #9
                  ходих и на ел.механик,датчиците са добре измери ги и си работят.Направо вьв чудо се виждам вече сам вдигнал рьце от климата.Ебати ташака

                  Comment


                  • #10
                    мисля,че вече ти казаха,че е добре да споделиш каква е колата....

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от bodolei Покажи съобщение
                      Проблема ми е че като включа климатика ту ми духа студено ту топло. Заредена е с фреон системата е проверена и майстора който ми пълни фреона не можа да разбере каква е причината да духа топло
                      При бравото на мойта приятелка се наблюдава същият проблем. На 3 майстора го е водила и не са открили проблема, но преди месец го заведох при някакъв майстор дето много разбира уш, и той зияви, че е компресора е зле и е за смяна и затова прави този проблем. При теб може да e същата пречината за проблема, но само може да гадаем. Закарай колата при някой добър майстор. Успех
                      Alfa Romeo GT 1.9 JTD '06

                      Comment


                      • #12
                        Първоначално публикувано от JK Покажи съобщение
                        При бравото на мойта приятелка се наблюдава същият проблем. На 3 майстора го е водила и не са открили проблема, но преди месец го заведох при някакъв майстор дето много разбира уш, и той зияви, че е компресора е зле и е за смяна и затова прави този проблем. При теб може да e същата пречината за проблема, но само може да гадаем. Закарай колата при някой добър майстор. Успех
                        Кажи му на тоя майстор да ходи да се обеси.Компресора изобщо не ти е за смяна.Проблемите при този симптом може да са няколко.Датчици(които са поне 3),запушване,малко фреон и т.н.За да се каже кой точно е проблема колата трябва да я види човек,който знае какво прави.

                        Comment


                        • #13
                          Първоначално публикувано от victtorbg Покажи съобщение
                          Кажи му на тоя майстор да ходи да се обеси.Компресора изобщо не ти е за смяна.Проблемите при този симптом може да са няколко.Датчици(които са поне 3),запушване,малко фреон и т.н.За да се каже кой точно е проблема колата трябва да я види човек,който знае какво прави.
                          ти как заключи, че човека не е проверил тези неща и не разбира
                          Alfa Romeo GT 1.9 JTD '06

                          Comment


                          • #14
                            Първоначално публикувано от JK Покажи съобщение
                            ти как заключи, че човека не е проверил тези неща и не разбира
                            Първо-компресора се ремонтира-сменя се само в много краен случай.Компресорите монтирани на алфите са или ротационни(които дават дефекти много рядко) или бутални Санден(които също са много здрави).От изказване от типа-компресора е за смяна ме болят зъбите.А ти щом си толкова доволен от майстора си,защо се оплакваш-нали е разбирач?
                            Last edited by victtorbg; d.m.y г., 23:09.

                            Comment


                            • #15
                              здравейте: аз имах същия проблем на моята алфа 146 1,6TS, и го рещих след много мъки. проблема се оказа в спукани спойки на конекторите на управляващия модул на климатроника(една кутийка в краката на пасажера закрепена за тялото на клима системата(magnet_mareli),и после спукани спойкина бутона за вклщчване на климатроника (светодиода си свети при натискане) на таблото. препоих всички спойки, и след това всичко беше ТИП-ТОП. пробвай това.
                              sigpic
                              Alfa 146 1.6 TS ---> 2.0 TS Remapped by Oem
                              FIAT TIPO 1.6 DOHC

                              Comment

                              Working...
                              X